Bir Infomercial nedir?



Bazı ürünler, ana programa eklenmiş olağan 30 saniyelik reklamlarla kamuya başarılı bir şekilde konuşlandırılabilir. Bununla birlikte, diğerleri, bir niş pazarına itiraz etmek için biraz daha fazla açıklama veya terfi gerektirebilir. Standart bir baskı işkur doğum parası
reklamı ya da 30 saniyelik bir nokta üretmek yerine, bazı şirketler bir infomercial olarak bilinen uzun bir video formatı kullanırlar. Bir infomercial genellikle ürün ve tanıtım amaçlı bir ticari bilginin birleşimidir.

Ürünün yapısına ve hedeflenen demografisinin satın alma alışkanlıklarına bağlı olarak bir infomeryal, çeşitli şekillerde betimlenebilir. Bazı haberciler, televizyondaki bir televizyon dizisinin formatını, tanınmış bir televizyon kişiliği ya da bir ana bilgisayarı tasvir eden yetenekli bir aktörle çoğaltırlar. Ürün genellikle mucit veya diğer "uzman" ile genişletilmiş bir görüşme konusu olarak sunulur. Görüşme bölümleri arasında, daha geleneksel bir televizyon noktası, görüntüleyicilere ürünün fiyatı ve sipariş yöntemi hakkında daha spesifik bilgiler verir.

Bazen bir infomercial, ürün tanıtımında uzman bir profesyonel "zırhlı" ın hizmetlerini kullanır. Bu türden bir infomeryal formatı genellikle, gösterileri gerçekleştirirken ya da bir dizi karşılaştırma testi ile ürünü yerleştirmek için diğer misafirleri getirirken zaferi takip eder. Birçoğu ekstra ödeme yapan seyirci üyeleri, ürünle ilgili kişisel referanslar sunabilir veya gösterilere katılmayı kabul edebilir. Bazen sürahi düzenli olarak ürünü kullanacak bir profesyonel olarak tasvir edilirken, diğer zamanlar sürahi daha çok ürünün esasına inanan hevesli bir amatördür.

Diğer bir yaygın infomeryal format, özellikle de egzersiz ürünleri ile, ürünün bir örnekleyicisini üretmek için yüksek üretim değerleri ve teknikleri kullanır. Çekici modeller, ekipmanı gösterebilir veya grup egzersizlerine katılabilir, buna rağmen tanınan bir fitness eğitmeni veya ünlü programın faydalarını belirler. Bir reklamcı, 30 dakika veya daha fazla sürebileceğinden, reklamveren, görüntüleyenleri ürünü sipariş etmeye ikna etmek için kişisel tanıklık, uzman görüşü, animasyon ve ünlü cazibe karışımını kullanabilir.

Televizyon reklamı ücretleri saatten saate değiştiğinden, yerel yayınların programlarında daha fazla açıklığa sahip olduğu durumlarda, gece saatlerinde veya haftasonu öğleden sonra birçok televizyon kanalı yayınlanmaktadır. Bu genellikle, infomeryalin tek bir gösterim sırasında önemli bir izleyici kitlesine ulaşamayacağı anlamına gelir. Bu nedenle, aynı potansiyel müşterilere ulaşmak için aynı infomercial haftada birkaç kez yayınlanabilir. Birçok infomeryal da, izleyiciler üzerinde kalıcı bir izlenim yaratmak için dikkat çekici videolar veya akılda kalıcı sözler kullanır.

Her ne kadar modern infomeryaller bir dizi ana kabul görmüş olsa da, infomeryal formatın hala yüzleşmek için bazı zorlukları vardır. Örneğin, işkur kredi başvurusu
bir ürüne ilişkin iddialar, televizyon haberlerinde yapılan röportajlarda olduğu gibi her zaman titizlikle incelenmez. Bir infomercial sırasında görüşülen "uzmanların" referansları doğrulamak zor olabilir. Kitle üyelerinden çoğu olmasa da, ücretli oyuncuların, bir infomeryalinkredibilitesine gölge düşürdüğü gerçeği. Bir reklamcı, özellikle niş pazar ürünleri için etkili bir reklam biçimi olabilir, ancak ürünle ilgili iddialar satın almadan önce tüketici tarafından incelenmelidir.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Das Kapital nedir?

Bilgi Çalışanları Nedir?

Çek garantisi nedir?