Bir Şirket Ne Düştü?
Bir şirket
inancı, bir işletmenin ya da organizasyonun temelini tam olarak tanımlayan bir
ifadedir. Bir şirketin yaratılması için zor ve hızlı kurallar yoktur. Bu inanç
misyon beyanının bir parçası olabilir, ya da ikisi ayrı kalabilir. Bir kuruluş,
bir şirket felsefesini temel inançlar veya etik değerler olarak tanımlamakta
özgürdür. Önemli olan şudur ki, bir şirket, işkur doğum parası
iş dünyasının, özellikle de işletmenin başarısında pay
sahibi olan tüm sektör sektörleri açısından neyin durduğunu ifade etmektedir.
Sanayi Devrimi'nin başlangıcında, mekanize işletmelerin,
tüketicilerin oldukça tutarlı kalitede ihtiyaç duydukları ürünleri üretmeleri
ve eski çiftlik işçilerine düzenli bir maaş vermeleri yeterliydi. İşçiler, daha
iyi ücret ve çalışma koşulları için çalışanlar olarak değişti. Zamanla, şirket
inançları, önemli bir paydaşın refahını - onların işgücünü - destekleme
inancına sahipti.
Şirket inanç da pazarlama hizmetinde hazırlanmıştır. Günümüzde,
pazardaki hakimiyetin pazarlıktaki üstünlüğünün, misyon beyanına ve çekirdek
inancına dönüştürüldüğü zamanlar olmuştur. Örneğin kola savaşları, II. Dünya
Savaşı sırasında, bir meşrubat üreticisinin, her askerin elinin belli bir
meşrubat markasını tutması gerektiğini beyan etmesiyle başladı. Şirket,
Pasifik, Kuzey Afrika ve Avrupa'nın savaş meydanlarına uzanan bir tedarik
zinciri oluşturmaya başladı.
Şirket
inançları da uyum sağlamak için dudak servisi ödersiniz. 19. yüzyılın
sonlarından 21. yüzyılın başına kadar, hükümet gerekli bir paydaş olmuştur.
Birçokişkur kredi başvurusu
ülkede, çeşitli
düzenleyici kurumlar, büyük şirketlerin gücünü ve kötüye kullanımını azaltmayı
gördüler. Tüketicileri korumak için güven, tekeller, fiyat kartelleri ve
aldatıcı reklamlar genellikle müdahale gerektirdi. Pek çok şirket tarafından
yürütülen skandallar, şirketlerin en azından prensipte yasa ile uyumlu olduğunu
beyan etmelerini isteyen yeni yasaları tetikledi.
Bu nedenle, çağdaş zamanlarda, büyük şirketlerin
zenginlikleri, hayırsever şirket felsefesini yayan şirket inançlarının ardına
yerleştirilir. Zamana duyarlı olmak, hem yurt içinde hem de yurt dışında
kurumsal hayırseverliğe katılmaktır. Hümanistik yönetim, tatmin edici bir kurum
kültürünü korumak için bir baskı yaptı. Misyon beyanları ve yıllık raporlar,
karbon ayak izlerinin en aza indirilmesiyle yakından ilgilidir. İyi kurumsal
vatandaşlıktan çok talep var ve zengin bir şekilde detaylandırılmış şirket
inançları bunu yansıtıyor.
Yorumlar
Yorum Gönder