Bir Şirket Ne Düştü?



Bir şirket inancı, bir işletmenin ya da organizasyonun temelini tam olarak tanımlayan bir ifadedir. Bir şirketin yaratılması için zor ve hızlı kurallar yoktur. Bu inanç misyon beyanının bir parçası olabilir, ya da ikisi ayrı kalabilir. Bir kuruluş, bir şirket felsefesini temel inançlar veya etik değerler olarak tanımlamakta özgürdür. Önemli olan şudur ki, bir şirket, işkur doğum parası
iş dünyasının, özellikle de işletmenin başarısında pay sahibi olan tüm sektör sektörleri açısından neyin durduğunu ifade etmektedir.

Sanayi Devrimi'nin başlangıcında, mekanize işletmelerin, tüketicilerin oldukça tutarlı kalitede ihtiyaç duydukları ürünleri üretmeleri ve eski çiftlik işçilerine düzenli bir maaş vermeleri yeterliydi. İşçiler, daha iyi ücret ve çalışma koşulları için çalışanlar olarak değişti. Zamanla, şirket inançları, önemli bir paydaşın refahını - onların işgücünü - destekleme inancına sahipti.

Şirket inanç da pazarlama hizmetinde hazırlanmıştır. Günümüzde, pazardaki hakimiyetin pazarlıktaki üstünlüğünün, misyon beyanına ve çekirdek inancına dönüştürüldüğü zamanlar olmuştur. Örneğin kola savaşları, II. Dünya Savaşı sırasında, bir meşrubat üreticisinin, her askerin elinin belli bir meşrubat markasını tutması gerektiğini beyan etmesiyle başladı. Şirket, Pasifik, Kuzey Afrika ve Avrupa'nın savaş meydanlarına uzanan bir tedarik zinciri oluşturmaya başladı.

Şirket inançları da uyum sağlamak için dudak servisi ödersiniz. 19. yüzyılın sonlarından 21. yüzyılın başına kadar, hükümet gerekli bir paydaş olmuştur. Birçokişkur kredi başvurusu
 ülkede, çeşitli düzenleyici kurumlar, büyük şirketlerin gücünü ve kötüye kullanımını azaltmayı gördüler. Tüketicileri korumak için güven, tekeller, fiyat kartelleri ve aldatıcı reklamlar genellikle müdahale gerektirdi. Pek çok şirket tarafından yürütülen skandallar, şirketlerin en azından prensipte yasa ile uyumlu olduğunu beyan etmelerini isteyen yeni yasaları tetikledi.

Bu nedenle, çağdaş zamanlarda, büyük şirketlerin zenginlikleri, hayırsever şirket felsefesini yayan şirket inançlarının ardına yerleştirilir. Zamana duyarlı olmak, hem yurt içinde hem de yurt dışında kurumsal hayırseverliğe katılmaktır. Hümanistik yönetim, tatmin edici bir kurum kültürünü korumak için bir baskı yaptı. Misyon beyanları ve yıllık raporlar, karbon ayak izlerinin en aza indirilmesiyle yakından ilgilidir. İyi kurumsal vatandaşlıktan çok talep var ve zengin bir şekilde detaylandırılmış şirket inançları bunu yansıtıyor.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Das Kapital nedir?

Bilgi Çalışanları Nedir?

Çek garantisi nedir?