Bölge Servis Müdürü nedir?
Belirli bir coğrafi bölgedeki müşterilere tutarlı satış ve
servis desteği sağlamaktan bölgesel bir servis yöneticisi sorumludur. Bu
pozisyon genellikle servis bazlı firmalarda bulunur, ancak danışmanlık veya
vasıflı ticaret işletmelerinde de bulunabilir. Bölgesel servis yöneticisinin
temel görevi, personele yön vermek, tutarlı bir ürün kalitesini sürdürmek ve
sorunları çözmek.
Bölgesel
servis yöneticisi olmak için çoğu kişi hizmet sektöründe 10-15 yıllık iş
tecrübesi edinmiştir. Örneğin, bir fotokopi hizmetleri şirketi için yerel bir
servis sağlayıcı işkur doğum parası
olarak çalışmakta olan bir kişi yerel yöneticiye ve ardından
bölgesel servis müdürüne terfi ettirilebilir. Bu kariyer yolu, tutarlı bir
şekilde yüksek kaliteli çıktı, ürünün mükemmel bir şekilde anlaşılmasını ve hem
müşteriler hem de personel ile iyi çalışabilme yeteneğini gerektirir.
Bölgesel servis müdürü olarak, doğrudan bir bölge servis
müdürüne veya yönetim ekibinin bir üyesine rapor verir. Bölgenin büyüklüğü
geniş ölçüde değişecektir, ancak tipik olarak fiziksel boyuttan ziyade
bölgedeki mevcut ve potansiyel müşteri sayısına bağlıdır. Yöneticinin, destek
sağlamak, sorunları takip etmek ve merkezden politika ve mesajları iletmek için
düzenli aralıklarla personel ile bir araya gelmesi gerektiğinden, rolde önemli
miktarda seyahat için hazırlıklı olun.
Birçok
firmada bölgesel servis müdürünün, personeli için beklentileri ve kalite
standartlarını belirlemesi beklenmektedir. Bu sürecin bir parçası, bu
standartları çalışanlara tutarlı ve pratik bir şekilde iletmektir. Personel
üyeleri, performans değerlendirmelerinin bu standartlara dayalı olup olmadığını
da anlamalıdır. Bu işte çalışanlarını motive etme ve ilgi düzeylerini yüksek
tutma yeteneği çok önemlidir. Çalışanlarınız hakkında bilgi edinmek için zaman
ayırın,işkur kredi başvurusu
Problem çözme ve uyuşmazlık çözümü, yönetim düzeyindeki
herkes tarafından gereklidir, ancak bölgesel bir servis yöneticisi olan herkes
için ek beklentiler vardır. Temel konuyu tanımlayabilmeli, endişeyi dürüst bir
şekilde ele almalı ve geri bildirimde bulunabilmelidir. Bir öğe bölgesel servis
yöneticisine iletildiğinde, bu genellikle performanstan veya iş kalitesinden
memnuniyetsizlikten kaynaklanır. Çoğu insan, bu sorunları ortaya çıktıklarında
ele almak için sistematik bir yol oluştururlar, bu nedenle aynı sorun veya
şikayet tekrarlanmaz.
Yorumlar
Yorum Gönder