Bölge Servis Müdürü nedir?



Belirli bir coğrafi bölgedeki müşterilere tutarlı satış ve servis desteği sağlamaktan bölgesel bir servis yöneticisi sorumludur. Bu pozisyon genellikle servis bazlı firmalarda bulunur, ancak danışmanlık veya vasıflı ticaret işletmelerinde de bulunabilir. Bölgesel servis yöneticisinin temel görevi, personele yön vermek, tutarlı bir ürün kalitesini sürdürmek ve sorunları çözmek.

Bölgesel servis yöneticisi olmak için çoğu kişi hizmet sektöründe 10-15 yıllık iş tecrübesi edinmiştir. Örneğin, bir fotokopi hizmetleri şirketi için yerel bir servis sağlayıcı işkur doğum parası
olarak çalışmakta olan bir kişi yerel yöneticiye ve ardından bölgesel servis müdürüne terfi ettirilebilir. Bu kariyer yolu, tutarlı bir şekilde yüksek kaliteli çıktı, ürünün mükemmel bir şekilde anlaşılmasını ve hem müşteriler hem de personel ile iyi çalışabilme yeteneğini gerektirir.

Bölgesel servis müdürü olarak, doğrudan bir bölge servis müdürüne veya yönetim ekibinin bir üyesine rapor verir. Bölgenin büyüklüğü geniş ölçüde değişecektir, ancak tipik olarak fiziksel boyuttan ziyade bölgedeki mevcut ve potansiyel müşteri sayısına bağlıdır. Yöneticinin, destek sağlamak, sorunları takip etmek ve merkezden politika ve mesajları iletmek için düzenli aralıklarla personel ile bir araya gelmesi gerektiğinden, rolde önemli miktarda seyahat için hazırlıklı olun.

Birçok firmada bölgesel servis müdürünün, personeli için beklentileri ve kalite standartlarını belirlemesi beklenmektedir. Bu sürecin bir parçası, bu standartları çalışanlara tutarlı ve pratik bir şekilde iletmektir. Personel üyeleri, performans değerlendirmelerinin bu standartlara dayalı olup olmadığını da anlamalıdır. Bu işte çalışanlarını motive etme ve ilgi düzeylerini yüksek tutma yeteneği çok önemlidir. Çalışanlarınız hakkında bilgi edinmek için zaman ayırın,işkur kredi başvurusu
iş ile ilgili sorunları çözmek ve gerektiğinde destek sağlamak bu işin büyük bir parçasıdır.

Problem çözme ve uyuşmazlık çözümü, yönetim düzeyindeki herkes tarafından gereklidir, ancak bölgesel bir servis yöneticisi olan herkes için ek beklentiler vardır. Temel konuyu tanımlayabilmeli, endişeyi dürüst bir şekilde ele almalı ve geri bildirimde bulunabilmelidir. Bir öğe bölgesel servis yöneticisine iletildiğinde, bu genellikle performanstan veya iş kalitesinden memnuniyetsizlikten kaynaklanır. Çoğu insan, bu sorunları ortaya çıktıklarında ele almak için sistematik bir yol oluştururlar, bu nedenle aynı sorun veya şikayet tekrarlanmaz.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Das Kapital nedir?

Bilgi Çalışanları Nedir?

Çek garantisi nedir?