Bölgesel bir iş yöneticisi nedir?



Belirli bir coğrafi bölgedeki tüm müşterilerden bölgesel bir işletme yöneticisi sorumludur. Bu bölgede, mevcut müşterileriyle buluşmaya ve yeni müşterileri bulmaya ve güvenceye almaya adamıştır. Çok büyük bir şirkette, bölgesel işletme müdürü personeli de denetleyebilir, işkur doğum parası
kaynak olarak hareket edebilir ve şirket yönetimine değerli bilgiler sağlayabilir.

Bölgesel iş yöneticisi, geniş bir endüstri yelpazesinde bulunur. Bu genellikle iş alanında, müşterinin perakende seviyesinde olmadığı iş şirketlerinde bulunur. Birincil rol, sorunları çözmek ve müşteri hizmetlerini iyileştirmektir.

Bölgesel bir iş yöneticisi olmak için, işverenlerin çoğu iş, finans veya yönetimde bir üniversite veya yüksek lisans derecesi gerektirir. Bir üniversite programı genellikle dört ila beş yıl arasıdır ve bir üniversite programı iki ila üç yıldır. Bu eğitimin en önemli yönü, bir işletmenin nasıl çalıştığını anlama ve bunu başarılı kılmak için gerekli olan şeydir. Bir işletme yöneticisi olarak bir pozisyon ararken, yaygın iş uygulamalarının sıkı bir şekilde kavranması çok yararlıdır.

Başkalarıyla etkileşimden hoşlanan insanlar, doğal satış temsilcileridir ve mükemmel kişilerarası becerilere sahip bu tür bir pozisyonu ödüllendirirler. Bu pozisyonun bir parçası olarak kendine güvenen, ama rahat olan bir kişi gerektiren kişisel etkileşim seviyesi vardır. Sözlü iletişim, önceliklendirme ve satış becerileri bu rolde çok değerlidir.

Müşteri ile etkileşim kurmak rolün önemli bir parçasıdır. Genellikle büyük satışlar, teklifler ve diğer satışla ilgili tartışmalarda yer alır. Tipik hizmet sözleşmelerinin olduğu sektörlerde, bölgesel iş yöneticisi, seçenekleri gözden geçirip şartları işkur kredi başvurusu
seçip fiyatlandırma teklifleri vermek için toplantılara öncülük eder. Bu rolde etkili iletişim önemlidir.

Birçok bölgesel işletme yöneticisi, operasyon personeli ekiplerini denetlemek veya yönetmek zorundadır. Bireylerin sayısı ve sorumlu oldukları alanların genişliği endüstriye göre değişir. Örneğin, büyük bir fotokopi firması için bölgesel bir işletme yöneticisi, sarf malzemeleri, teknik destek, bakım ve satış personelini içeren bir ekip ekibine sahip olabilir.

Çok çeşitli insanlarla iyi çalışabilme, sorunları hızlı bir şekilde çözebilme ve bilgi ve deneyimi personel ile paylaşma becerisi çok önemlidir. Birçok bölgesel işletme yöneticisi, etkili iletişim ve iş yazımında ek derslerin çok yararlı olabileceğini görmektedir.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Das Kapital nedir?

Bilgi Çalışanları Nedir?

Çek garantisi nedir?