Dergi Reklamcılığının Farklı Türleri Nelerdir?
Dergi reklamları sadece boyut olarak değil, aynı zamanda
yazı tipinde de farklılık gösterir. Görüntülü reklamlar, reklam makaleleri,
sınıflandırılmış ve özel promosyonlar içerir. Bu özel reklam tanıtımlarından
bazıları, belirli bir konudaki bir makalede veya bir dizi makalede öne çıkan
ürünleri içerebilir.
Örneğin,
farklı çevrimiçi okulları içeren özel bir reklam eki, uzaktan öğrenim
seçenekleri hakkında bir dergi makalesine eşlik edebilir. Çevrimiçi okullaraişkur doğum parası reklam satış temsilcisi tarafından
söylenecek ve söz konusu konuda reklam alanı sunacaktı. Aynı hedef kitleye
sahip farklı okullar aynı anda gösterileceğinden, büyük bir tüketici kitlesine
ulaşmak için oranlar genellikle uygun maliyetlidir.
Diğer dergisi reklam türlerinde yazar, güzellik makalesinde
belirli bir el losyonu markası gibi belirli ürünlerden söz edebilir. Bunlar
tipik olarak yazarın onaylarıdır ve şirketler kendi ürünlerini belirtmek için
ödeme yapmazlar. Bazı durumlarda, özellikle bazı çevrimiçi dergi reklamlarında
şirket ile yayın arasında bir ortaklık veya iş ilişkisi olabilir. Okuyucular
öğelere tıklarsa, daha sonra, yayınların bir komisyon alacağı şirketten bir
reklam gösterilir.
Sınıflandırılmış reklam alanı genellikle dergilerin arkasında
bulunur. Bunlar genellikle iletişim bilgileri ve "Ücretsiz kataloğumuzu
isteyin" gibi bir harekete geçirici mesaj ile sadece birkaç satırlık
metinlerdir. Bu tür dergisi reklamlarında kullanılan bir logo veya küçük bir
fotoğraf olabilir. Sınıflandırılmış reklamlar, derginin geri kalanındaki parlak
tam veya kısmi sayfa reklamlarından çok daha ucuzdur. Yine de, genellikle
sınıflandırılmış reklam bölümüne yönelmeyen dergi okuyucuları, reklamı göremez,
oysa çoğu kullanıcının diğer reklamlarda en azından gözükmesi muhtemeldir.
Reklamlar
genellikle bir derginin ana bölümünde en az bir sayfanın tamamını alır.
Bunların birçoğu, "Şişman oldum, ama kilo vermenin inanılmaz sırrını
keşfettim" gibi akılda kalıcı bir başlık ile bir hikaye gibi
yazıldığından, dergi okuyucuları, bu tür reklamlara, işkur kredi başvurusubu tür reklamlara,
bir kısmı ile kafa karıştırarak çok fazla ilgi gösterebilir. içerik.
Reklamcılık dergisi reklamcılığındaki bu karışıklık nedeniyle,
"reklam" gibi kelimelerin reklamın üstüne yerleştirilmesi gereken
birçok alanda yasalar bulunmaktadır.
Görüntülü reklamlar, dergilerde en tanınmış türdür. Bunlar
ürünü net bir şekilde gösterir ve tipik olarak en azından bazı metinleri
içerir. Bu tür tam veya kısmi sayfa dergisi reklamları pahalı olduğundan, en
çok kullanılan yayınların sayfalarında ağırlıklı olarak ulusal markalar
bulunur.
Yorumlar
Yorum Gönder