Dergi Reklamcılığının Farklı Türleri Nelerdir?



Dergi reklamları sadece boyut olarak değil, aynı zamanda yazı tipinde de farklılık gösterir. Görüntülü reklamlar, reklam makaleleri, sınıflandırılmış ve özel promosyonlar içerir. Bu özel reklam tanıtımlarından bazıları, belirli bir konudaki bir makalede veya bir dizi makalede öne çıkan ürünleri içerebilir.

Örneğin, farklı çevrimiçi okulları içeren özel bir reklam eki, uzaktan öğrenim seçenekleri hakkında bir dergi makalesine eşlik edebilir. Çevrimiçi okullaraişkur doğum parası reklam satış temsilcisi tarafından söylenecek ve söz konusu konuda reklam alanı sunacaktı. Aynı hedef kitleye sahip farklı okullar aynı anda gösterileceğinden, büyük bir tüketici kitlesine ulaşmak için oranlar genellikle uygun maliyetlidir.

Diğer dergisi reklam türlerinde yazar, güzellik makalesinde belirli bir el losyonu markası gibi belirli ürünlerden söz edebilir. Bunlar tipik olarak yazarın onaylarıdır ve şirketler kendi ürünlerini belirtmek için ödeme yapmazlar. Bazı durumlarda, özellikle bazı çevrimiçi dergi reklamlarında şirket ile yayın arasında bir ortaklık veya iş ilişkisi olabilir. Okuyucular öğelere tıklarsa, daha sonra, yayınların bir komisyon alacağı şirketten bir reklam gösterilir.

Sınıflandırılmış reklam alanı genellikle dergilerin arkasında bulunur. Bunlar genellikle iletişim bilgileri ve "Ücretsiz kataloğumuzu isteyin" gibi bir harekete geçirici mesaj ile sadece birkaç satırlık metinlerdir. Bu tür dergisi reklamlarında kullanılan bir logo veya küçük bir fotoğraf olabilir. Sınıflandırılmış reklamlar, derginin geri kalanındaki parlak tam veya kısmi sayfa reklamlarından çok daha ucuzdur. Yine de, genellikle sınıflandırılmış reklam bölümüne yönelmeyen dergi okuyucuları, reklamı göremez, oysa çoğu kullanıcının diğer reklamlarda en azından gözükmesi muhtemeldir.

Reklamlar genellikle bir derginin ana bölümünde en az bir sayfanın tamamını alır. Bunların birçoğu, "Şişman oldum, ama kilo vermenin inanılmaz sırrını keşfettim" gibi akılda kalıcı bir başlık ile bir hikaye gibi yazıldığından, dergi okuyucuları, bu tür reklamlara, işkur kredi başvurusubu tür reklamlara, bir kısmı ile kafa karıştırarak çok fazla ilgi gösterebilir. içerik. Reklamcılık dergisi reklamcılığındaki bu karışıklık nedeniyle, "reklam" gibi kelimelerin reklamın üstüne yerleştirilmesi gereken birçok alanda yasalar bulunmaktadır.

Görüntülü reklamlar, dergilerde en tanınmış türdür. Bunlar ürünü net bir şekilde gösterir ve tipik olarak en azından bazı metinleri içerir. Bu tür tam veya kısmi sayfa dergisi reklamları pahalı olduğundan, en çok kullanılan yayınların sayfalarında ağırlıklı olarak ulusal markalar bulunur.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Das Kapital nedir?

Bilgi Çalışanları Nedir?

Çek garantisi nedir?