Dizin Reklam Nedir?



Dizin reklamları, basılı reklamların ve iş iletişim bilgilerinin telefon defterlerinin sarı ve beyaz sayfalarına yerleştirilmesidir. Dizin yayıncıları,işkur doğum parası beyaz ve sarı sayfa listelerini ayrı yayınlara yerleştirebilir. Telefon rehberi reklamı genellikle büyük metropol alanlar ve bunların alt toplulukları tarafından gruplandırılır. Reklamlar genellikle yasal ve danışmanlık hizmetleri gibi kategoriye göre alfabetik olarak sıralanır.

Çoğu işletme için, sarı veya beyaz sayfalara bir giriş veya görüntülü reklam yerleştirmek, potansiyel müşterilere ulaşmanın ekonomik bir yoludur. Birçok tüketicinin, ihtiyaçlarını karşılayabilecek bir işletme arayışında telefon rehberi listelerine başvurması, düşük maliyetinin ardındaki nedenlerden biridir. Bir liste veya görüntülü reklamın yanı sıra, bazı dizinler, kupon alanını ve tam uzunlukta kapak reklamlarını satar.

Dizin reklamcılığının ayırt edici özelliklerinden biri, yayının genellikle dağıtıldığı topluluğa göre acil durum ve kamu hizmeti bilgileri içermesidir. Çoğu durumda, yerel telefon şirketi, dizinleri yıllık olarak üretme ve dağıtma sorumluluğunu üstlenir. Şirketin satış temsilcileri, görüntülü reklamları ve temel girişleri almak veya yenilemek için yerel ve bölgesel işletmeleri talep ediyor.

Beyaz sayfalar, yayınların yerel işletmelere ek olarak konut telefon numaralarını listelediğinden sarı sayfalardan farklıdır. Sarı sayfalar yalnızca ticari listelemelere odaklanır ve çeyrek sayfa, yarım sayfa veya tam sayfa reklamlar içerebilir. Bölgenin nüfusa bağlı olarak, iki ayrı dizin reklam yayını üretilebilir. Daha küçük topluluklarda, sarı ve beyaz sayfa listeleri genellikle tek bir kitapta birleştirilir.

Beyaz sayfalar telefon numaralarını ve adresleri alfabetik sırayla listeleyecek olsa da, sarı sayfa dizini reklamları, iş türüne göre listeleri listeler. Örneğin, dizinde reklam alanı satın almayı tercih eden tüm hukuk firmaları "hukuk firmaları" veya "hukuk danışmanı" altında listelenir. Bazı durumlarda, alt gruplar veya uzmanlıklar ayrı bölümlerde birlikte gruplandırılacaktır. Örneğin, bazı sarı sayfa yayınları uzmanlık alanlarına göre "aile / boşanma" ve "işçilerin tazminatı" gibi hukuk şirketlerini kırıyor.

Telefon şirketleri genellikle dizindeki reklam yayınlarını topluluğun çoğunluğunun yanı sıra ticari ve resmi kurumlara da dağıtır. Yayın masrafları reklam işkur kredi başvurusuücretleriyle karşılandığından, konut üyeleri kitap için ödeme yapmazlar. Birçoğu, yeni bir topluluğa taşındıklarında ve hangi hizmetlerin mevcut olabileceğini bilmediklerinde bir kaynak olarak kullanırlar. Basılı yayınlara ek olarak, internet sarı ve beyaz sayfa dizini listeleri de mevcut olabilir.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Das Kapital nedir?

Bilgi Çalışanları Nedir?

Çek garantisi nedir?